Keep The Eyes On The Ball!

Ja hur lätt är det på en skala då kära Henke?! Det gick ju så bra när du coachade mig på fotbollsplanen på jobbet. Men idag när jag skulle spela med tjejerna gick det inget vidare... :-( Men det var väldigt roligt att spela brännboll även fast jag inte träffade bollen speciellt många gånger. Det gick lite bättre mot slutet, så kanske får jag till det, tills augusti när det gäller. Man kan ju alltid hoppas :-) Jag har ju lite ångest för det där med brännboll sedan jag gick på mellanstadiet och spelade brännboll på idrotten. Det var på den tiden man fick välja lagen själv och lärarna struntade i hur det blev. Självklart var det alltid de mer populära i klassen som fick välja lag och eftersom jag inte tillhörde den populära delen av klassen blev jag typ alltid vald sist. Inte för att jag var sämst egentligen utan för att jag just inte var lika omtyckt som en del andra. Sedan hatade jag att vara i det förlorande laget så jag lipade typ alltid om vi förlorade, haha. Gillar i och för sig inte att förlora nu heller, men det låtsas jag inte om ;-). Ja det som hände då satte sina spår i alla fall och det ger mig prestationsångest nu, men det är bara att släppa allt och bara fokusera på att det är roligt, för det var det!
Tack tjejor för en mysig tisdagskväll!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0