Mjukstart

God morgon mina vänner!
Nu är det fyra veckor kvar till midsommar och det är dags att lägga in en högre växel när det gäller träningen för min del. Ni som har följt min andra blogg och ni som känner mig vet att jag är en riktigt periodare när det gäller träning. Jag har haft ett snitt på ungefär 3 pass/vecka den senaste tiden men det har också varit en hel del intag av alkohol och andra onyttigheter den senaste tiden vilket innebär att det inte varit någon direkt minskning av vikten. Men nu tänkte jag ta tag i både träning och kosthållning lite mer och försöka att gå ner några kilo innan midsommar. Jag började denna härliga måndag med en morgonpromenad på ca 45 minuter, en fin mjukstart :-)

Kommentarer
Postat av: Carro

Då får jag köra dubbelt så hårt nästa vecka för att komma ikapp =P Du är duktig sorry att jag inte kan vara med. Puss!

2010-05-25 @ 08:14:36
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Fröken Jessi

Ja nu har jag ju inte varit så duktig dock... Jag behöver din hjälp! :-)

2010-05-26 @ 22:33:17

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0