Saftigt!

Åh my god! Ibland tror man att man är smart och har tänkt på allt, men så visar det sig att så inte alls är fallet. Fick precis ett SMS från 3 angående min nästa faktura. Den visade sig vara på saftiga 1436:-!! Helt galet! Jag tror att jag aldrig, i mitt hela långa liv har haft en sådan hög telefonräkning. Nu när jag var i USA köpte jag ett sådant där prepaid card, ett sådant där kort som man ringer upp ett gratis nummer knappar in en kod och så kan man ringa för de pengarna som är på kortet. Det visade sig att så tydligen inte var fallet, så jag har fått betala för alla de minuter som jag har ringt för, så det var ju stor idé att ha det där kortet liksom. Det kostar ju även en massa att ta emot ett samtal i utlandet, vilket jag inte alls tänkte på just då, fast jag egentligen visste. Ja det är ju precis vad jag behöver just nu känner jag, fan! Ja ja, det är bara att bita i det sura äpplet och betala, inte så mycket att göra någonting åt. Tror att jag ska lämna mobilen hemma nästa gång jag åker utomlands i alla fall... Fan jävla skit också!!!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0