avslut.

Jag har inte haft någon större lust att blogga den senaste tiden som ni kanske har märkt :) Så därför blev det aldrig något avslut kring min resa till Thailand. Tänkte därför skriva lite om det nu, innan det är dags att börja skriva lite annat i bloggen igen :).

Våra sista dagar tillsammans i Thailand tillbringade jag och Erik den mesta tiden på ett femstjärnigt hotell i Ao Nang, eller det var egentligen inte riktigt inne i Ao Nang, för man var tvungen att ta båt dit ut, men det hörde liksom dit. Därför så blev det kanske mycket tid vid hotellets pool och även strand på dagarna och på kvällen tog vi båten in till Ao Nang. Själva Ao Nang centrum eller vad man ska kalla det kändes precis som att komma till värsta charter stället. Inte precis något i min smak, men det är alltid kul att ha sett det. Sedan var det rätt skönt att komma bort från hotellet lite och äta på lite andra restauranger. Det var ett fantastiskt hotell som hade allt man kunde önska sig och lite till :) Ett stort underbart rum med en fin utsikt mot havet, härlig pool och en grym frukost buffé! Ja ett ställe som jag lätt skulle kunna tänka mig att åka tillbaka till helt enkelt :). Tyvärr gick tiden alldeles för fort och jag var tvungen att lämna underbara Thailand och min underbara Erik. Det var fruktansvärt att behöva säga hej då på flygplatsen. Bland det jobbigaste jag varit med om tror jag... Men det är inte så långt kvar till 2:a juni... ;)

Ja här kommer i alla fall några bilder från de sista dagarna. Hade dock inte så många att välja på då jag tror att Erik stod för den mesta fotograferingen de sista dagarna. Och han har inte riktigt fått tummen ur ännu och maila de bilderna till mig... ;-P


På väg ut till hotellet :)


Hotellet från båten sett...


Centara Grand Beach Resort & Villas


Poolen!


Chill med lite rosé på vår balkong! :)


Första dagen blåste värsta ovädret upp så vi beslutade oss för att stanna kvar på hotellet och käka på en av restaurangerna där i stället, lyxigt värre! :)


Gott var det också! P.s Inget tillgjort smile alls, haha...


En klassiker! ;)


Bye Bye!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0