Min partner!

Jag skulle egentligen vilja skriva min älskling istället för min partner, men en partner kan ju vara något annat än just ens älskling, så det är väl bara att köra på partner helt enkelt :) Funderade ett tag på om jag skulle välja en bild på något annat som associerar till partner, som tex partner in crime eller blivande affärspartner kanske. Men eftersom jag inte ska starta något affärsverksamhet, så var ju inte det riktigt läge och jag måste väl säga att den bästa partnern att ha om man skulle utföra ett crime är ju ändå Erik, så valet var ganska så lätt, men det är kul att tänka fram och tillbaka lite :)

Erik är i alla fall den bästa partner jag kan tänka mig, han är omtänksam, kärleksfull och väldigt roligt! Tre väldigt viktiga egenskaper hos en partner tycker jag! Jag har nog aldrig känt mig så älskad av någon som jag känner att jag blir av honom. Även fast vi är så långt ifrån varandra för tillfället ( Thailand-Sverige) så finns han alltid där för mig no matter what, det är en otroligt skön känsla! Vårt förhållande har ju varit speciellt från allra första början och jag tror att det kommer att vara speciellt hela livet... Nu är det bara 26 dagar kvar tills jag får hämta honom där på Landvetter, det ska bli fantastiskt att få hem honom och kunna pussa på honom när jag vill! :) Bästa känslan ever! 
 



Jag älskar dig Erik!


Kommentarer
Postat av: Klimpen

Nu skall jag lägga min första kommentar då =)



Jag älskar dig Jessi! Du är fantastik...det du skrivit om mig är det finaste jag hört om mig ngn-sin. Det du betyder för mig kan inte beskrivas. Snart får vi äntligen vara tillsammans! Det finns inget bättre än du! Du är underbar!



Kyssar!

2011-05-07 @ 20:07:02
Postat av: Lomhörde farbrorn

Så fint skrivet! Jag kan bara hålla med om att lillkilen är en varm, härlig människa med en underbar humor och jag är glad och tacksam över att under 6 månader fått ha honom som arbetspartner i Thailand. Vi satt ju så att säga i samma båt därborta. Både Erik och jag hade vår kärlek hemma i Sverige. Jag har känt den där längan själv... Hur den liksom stegras, ju närmare dagen D kommer. Den där längtan som kan kännas jobbig ibland, men ändå pirrig och härlig. När allt kommer omkring är den ju faktiskt positiv... Den manifesterar ju på sitt sätt styrkan och kraften i det ni känner för varandra. Jag vet hur det känns... Jag kommer ihåg känslan då jag satte mig på bussen i Saladan... Känslan på planet... Förväntningarna när jag stod vid bandet och väntade på mitt bagage... Hur allt släppte när jag såg Lisa stå och vänta på mig där på Arlanda.



Jag vet hur starkt Erik längtar och hur mycket han älskar dig. Dom här 26 dagarna är snart till ända och då är det er tur att uppleva det där underbara ögonblicket då allt släpper... Då ni är nära igen... Fysiskt nära... Mmmm, farbror sitter härborta i sin stuga med sin Lisa, myser vid tanken och gläds över vad som väntar er. Ni är båda värda det allra bästa... Varandra!



Kramar från Han-som-går-utan-kryckor

2011-05-07 @ 22:01:11
Postat av: Jessi

Klimpen: Kul med din första kommentar, jag hoppas inte att det är din sista ;) Puss!



Lomhörde farbrorn: Tack för din fina kommentar! Ser fram emot att ses i sommar! Hälsa Lisa! :) Kram

2011-05-07 @ 23:45:06

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0