Mina barn...

Ja detta tema är väl egentligen den största utmaningen av alla, eftersom jag faktiskt inte har några barn... Men så kom jag ihåg att jag vid något tillfället hamnat på en sida där man kunde ladda upp en bild på sig själv och sin partner för att se hur ens barn kommer att se ut. Så jag googlade lite och hamnade på en sida som heter makemebabies.com. Laddade upp en bild på mig och en på Erik och det här blev resultatet :) Valde att få en pojke och en flicka, haha




"Vår son" :)




"Vår dotter" :)


Ja lite roligt att göra, men ser fram emot att se den äkta varan i framtiden! ;) Måste dock tillägga att flickan är otroligt söt, haha Hade gärna fått en liten lockhårig docka :) Ha en trevlig helg alla fina människor där ute! Kram

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0