Periodare

Jag är verkligen en periodare när det gäller träning, jag vet inte vad det är men jag kan verkligen inte hålla en jämn nivå, det är antingen allt eller inget. Saken är den att jag tröttnar så snabbt på de träningsformer som jag håller på med. Det som funkar bäst och det som jag tycker är ok mest hela tiden är promenader, morgonpromenader är det bästa I guess. Nu har jag bestämt mig igen för att ta tag i träningen, lagom såhär på semestern, haha. När man redan ska vara tränad för beachen liksom. Men men, som min kusin sa: Jag satsar på beach 2011 ;-)

Så nu har jag i alla fall gått morgonpromenader både igår och idag, eftersom alla vet att måndagar är den bästa dagen att börja sitt "nya" liv på ;-). Har även tänkt att försöka äta lite GI och det har gått bra so far. Ska även försöka mig på träning på kvällarna också, typ en promenad till eller kanske gå ut och springa eller köra lite styrkeövningar. Ja vi får se hur det går helt enkelt, jag återkommer med en rapport :-) Om det är någon som har förslag på hur man kan hålla uppe motivationen, skriv ett inlägg om det! Tack!



Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0