Det blev en promenad istället...

Planen idag var att jag skulle träna poweryoga, men jag kände efter jobbet att jag inte alls var speciellt sugen på det. Så istället begav jag mig ut på en promenad i snöslasket (ja vad skulle denna snö här och göra om det ändå bara skulle bli slask-snusk!), det var jobbigt och jag blev väldigt blöt om mina fötter. Men nu är det gjort i alla fall! :-) Tur att man hade bra musik i lurarna, det hjälper mot det mesta. Att skaffa Spotify Premium kan vara den bästa investeringen jag gjort på länge, perfekt att kunna ha med i mobilen! :-) Är väldigt nöjd med träningen denna vecka löpning i måndags, promenad i tisdags, löpning igen igår och promenad + lite styrka (bål) idag :-) Hade ju tänkt att springa en gång till denna vecka, men det verkar ju gå sådär med tanke på att vädret suger för tillfället. Får fundera på vad jag ska göra istället om jag inte kan springa...

Tur att det är fredag i morgon för jag är så sjuuuukt sugen på GODIS!!! Får väl ta mig ett tuggummi för att försöka få bort det värsta sötsuget. Skulle egentligen ha jobbat på Buddy's i morgon också, men de hörde av sig idag om att det var lite bokat och frågade om jag ville vara ledig. Det kände jag att jag ville, rätt skönt att inte jobba fredagkvällar faktiskt. Lördagar är bättre, för då är jag inte lika trött. Men kommar man väl dit så är det ju kul och då försvinner oftast tröttheten :-) Men i och med ledighet så blir det extra tid över till FREDAGSMYS!! Får se vad det blir för fredagsmys i morgon och vem som har lust att fredagsmysa med mig... :-)

Nej om man skulle hoppa in i duschen och försöka komma i säng i tid för en gång skull! :-)

Hoppas att ni alla får en mysig fredag!!

Puss & Kram!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0