hetta!

Tar mig en liten siesta efter att ha legat på stranden ett par timmar. Väldigt skönt att komma in i skuggan, ta en kall dusch och lägga sig i air conditionen (?) efter en stund i den brännande hettan :) De senaste två dagarna har varit väligt varma, inte ens havet svalkar när man tar sig ett dopp. Men visst är det skönt att slippa kylan och snön hemma, så jag ska inte klaga ;) Känslan jag har just nu är att jag aldrig vill åka härifrån! Fantastiskt god mat varje dag, (som man slipper att laga själv haha), goda läskande frukt-shakes, där min favorit för tillfället är virgin-coconut shake! Härliga långa vita stränder och ett väder som man vid denna årstid bara kan drömma om i Sverige... Älskar filosofin mañana, mañana (imorgon) att man tar dagen lite som den kommer, ingen stress helt enkelt. Passar ju mig perfekt eftersom att stressa är det värsta jag vet. Sedan har jag ju kärleken här och vem skulle vilja lämna den liksom??!!

Är jäkligt lycklig och väldigt nöjd med livet för tillfället, UNDERBART!!!

Ta hand om er där hemma!

Heta hälsningar från Thailand! ;)

P.s Emma, Erik hälsar tillbaka! kram D.s

Kommentarer
Postat av: Mia

Njut älskade vännen, av värme, sol och kärlek. Du är värd vart enda dugg!

2011-02-23 @ 09:33:15

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0