Och på 4:e dagen vilade hon...

Idag har jag inte tränat ett endaste dugg, känns lite konstig faktiskt. Men jag känner i kroppen att den är välförtjänt av lite vila. Tränade två pass i måndags, ett i tisdags och ett igår, så lite vila är väl på sin plats :-). Nu när jag har kommit igång så bra med träningen så vill jag ju gärna äta ganska så nyttigt också. Jag är ju en riktig sucker när det kommer till godis och kakor, men det har jag klarat mig utan so far. Har börjat laga lite mat igen, är ju lite dålig på det där med att laga mat utan har nöjt mig med att äta på jobbet. Nu lagar jag mat hemma och tar med till jobbet :-). Idag kokade jag ihop en Chilli Con Quorn, som Chilli Con Carne fast med quorn istället för kättfärs. Det blev sjukt mycket mat, så det känns som om jag kommer att få äta det ett bra tag framöver, haha. Om det är någon som är sugen är det bara att komma förbi! ;-). Brukar ju inte äta något lagat mål mat på eftermiddagen/kvällen, men idag var jag ju tvungen att provsmaka min Chilli Con Quorn, den blev faktiskt riktigt god till slut. Det var lite svårt att få till kryddningen först eftersom det var så mycket mat, men det lyckades jag med på slutet :-)

Tack Malin för de fina orden i inlägget! Ser fram emot när du blir medlem på funbeat! I morgon är det fredagsfika på jobbet, det är lite jobbigt faktiskt. Frågan är om jag ska ta en smakbit eller inte? :-) Kanske är lika bra att hålla sig borta från fikarummet i morgon så att man inte blir frestad... :-)

Ha en skön fredag alla fina människor där ute!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0