Fest!

Ja är det något jag har gott om, så är det ju bilder på när det är fest, haha. Men inte på den här datorn såklart. Har de flesta bilder på min Mac som för tillfället inte fungerar så bra... Så jag har letat lite på Fejjan och i de album jag har på den här datorn. Har valt några olika bilder från diverse festliga tillfällen :)

Har piffat till bilderna lite i picnik, bara för att få en lite nyare touch på det hela :)




Fest på Sticky Fingers i Göteborg, med tjejerna Johanna, Angelica och Karin
2009, tror jag att detta var...




Ja, hårfärgen har ju skiftat några gånger både på mig och Angelica :) Här är vi på Buttan!




På min balkongfest våren 2010 bjöds det på rosa! Jag älskar rosa! :)




I taxin på väg till nyårsfesten på Hawaii 2010




Jag och bästa tjejen på nyårsfest på Hawaii 2010! :)

Dags för vår/sommarfest snart, eller vad säger ni? ;)


Kommentarer
Postat av: Carro

JA JA JA JA JA JA !! :D

2011-05-12 @ 23:25:24
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Jonas

Cool bilder. Sticky fingers är ett bra ställe.

2011-05-18 @ 10:33:02
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0