Mitt beroende...

Back on track! Tänkte fortsätta med fotoutmaningen nu, som jag har haft uppehåll ifrån i några dagar nu. Som nummer 22 på listan står mitt beroende. Jag älskar smågodis och har gjort så länge jag kan minnas. Jag önskar att jag kunde ta tag i det beroendet och bara sluta äta det, men det går liksom inte. Det är för gott helt enkelt! Men jag har dragit ner på konsumtionen i alla fall, det är huvudsaken! :)



Här är en bild från helgens skörd ;) Jag åt faktiskt inte upp allt, utan var nöjd efter ett par bitar. Det måste ju ändå vara ett gott tecken, eller hur? :)

Är ni beroende av något?


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Godis är gott ;)



Sv: Tack snälla du, just den bilden är dessutom tagen med min gamla kompaktkamera.

Hjärtat i rubrikraden är en bild jag har gjort och sen lagt in i kodmallen.

2011-05-30 @ 14:54:43
URL: http://annawk.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0