tema grön!

Detta är ett tema som jag har funderat lite på redan från start så att säga, ett tema som tagit upp lite av min tankeverksamhet :). Jag har funderat på om jag ska gå ut och fota i naturen, där finns det ju mycket grönt nu. Jag har även funderat på att hitta massa gröna saker som jag vill ha och göra typ som ett collage av de bilderna. Men det blev inget utav detta, utan det blev en bild på mitt kök som äntligen är klart. Ja det har iof varit klart ett tag nu, men det tog lite tid innan det blev helt färdigt. Mitt kök går nämligen i vitt och grönt, med en liten släng av svart :) Men min tanke när jag har inredde köket var att jag ville ha färgen grön med på ett eller annat sätt. Bilden är tagen med min mobil, så den blev inte superduperbra, men ni får i alla fall ett hum om hur det ser ut i mitt kök :)



Har en liten förkärlek till fåglar för tillfället som ni bland annat kan se på mina gardiner. Ugglan är dock den fågel som jag gillar bäst, antagligen för att den är så klok ;). Har en uggla som väggdekoration på ena väggen i köket, dock fick jag inte med den på den här bilden...

Hur ser det ut i era kök där hemma? :)


Kommentarer
Postat av: AnnaWK

Ja just grön-temat har jag faktiskt inte listat ut än, men dagen är inte slut än.



Sv: Haha ja det skulle man kunna säga att det är (jag tänkte faktiskt på det), jag fotade redan på den tiden.

2011-05-06 @ 12:05:11
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: Mia

Mysigt kök är vad det är! Det var på tok för längesen jag var där dessutom. Vi får planera in en helg kära du.

Trevlig helg!

2011-05-06 @ 13:55:09
URL: http://miny-moe.blogspot.com/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0