Det blev ett bra slut...

Idag var det ingen bra start på dagen på jobbet, men tack vare underbara kollegor och en fantastisk chef som finns där när man verkligen behöver henne, blev det bra till slut. Eller så bra som det kan bli just nu i alla fall :-). Vill inte gå in djupare på detaljer kring detta. Lektioner med värderingsövningar och annat smått och gott, har fungerat hur bra som helst idag, så det tar jag med mig till morgondagen då vi bland annat ska prata om valet och de olika partierna... :-) Var dock helt slut efter jobbet idag, en känsla som inte fanns där igår. Det blev en power nap på 30 minuter, innan jag åkte hem till Peppie för fikakväll med tjejerna :-). Och det var precis vad jag behövde, lite gott fika och härligt sällskap med mycket tjejsnack :-). Tack för det mina kära vänner!! Ett bra slut på dagen helt enkelt :-) Nu blir det sova, är sjukt trött zzzz XOXO p.s känner att jag saknar lite idag... :( d.s

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0