Det känns som om det fattas något...

Jag har en känsla i kroppen som jag inte riktigt kan bli kvitt. Det känns som om det fattas något eller saknas något i mitt liv liksom. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det känns lite olustigt på något vis... Det har varit en bra vecka på jobbet, förutom häromdagen då det var lite knas. Föräldrarmötet igår gick toppen och alla eleverna är verkligen fantastiska. Så med jobbet har det nog inte att göra. Visst det är ovant att jobba efter 8 veckors semester så man är ju helt slut på eftermiddagarna. Igår slocknade jag vid halv tio tiden och vaknade idag ca 9 timmar senare, fortfarande lika trött, galet liksom. Har även träffat vänner i veckan och haft det mys och umgåtts lite med familjen, så där känner jag mig också nöjd. Har tränat lite dåligt i veckan, kan kanske ha med det att göra, att jag inte fullföljt planen riktigt med mat och träning. Har så jäkla svårt för att hålla hela vägen liksom och det stör mig lite. Får bli skärpning nu helt enkelt, vill ju vara i fin form till Hawaii juh!!! Sedan saknar jag någon att kramas lite med också, jag klarar mig inte utan kramar och mys! Men det verkar inte så lätt att få till det med rätt person så att säga. Och nu menar jag kramar och mys, inget annat ;-). Ja ja den dagen då det inte längre känns som om något fattas för mig, dyker väl så småningom. Hoppas jag i alla fall... :-) Nä om man skulle se till att sova lite kanske, känner att jag behöver det :-). I morgon är det i alla fall FREDAG, bästa dagen på veckan!! Me like a lot!! Ha en underbar fredag alla fina människor där ute!!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0