Detta har hänt...

Min sladd till datorn har gått sönder så jag kan inte ladda min dator för tillfället. Eftersom jag inte kan ladda den är det slut på batteriet sedan ett tag tillbaka. Jag bloggar därför från min mobil och det är lite mer meck med det, så därför har jag inte pallat att uppdatera bloggen så mycket som jag hade velat. Någon som har en extra sladd till en mac som den inte behöver kanske?? :-) I fredags tog vi ett sista farväl av morfar i Götalundens kyrka. Det var en väldigt fin begravning, men väldigt sorgligt såklart. Jobbigast var när man kom in i kyrkan och såg kistan. Tanken på att morfar låg där i var jättejobbigt. Även fast jag har gråtit en hel del och att vi tagit avsked i kyrkan känns det fortfarande helt overkligt, att det inte har hänt på något vis. Men det tar kanske ett bra tag innan det verkligen sjunker in... Vila i frid kära morfar, jag älskar dig!! Jag brukar ju skriva om det mesta när jag bloggar, ett stort ämne att skriva om är ju kärlek och jakten på den perfekta mannen, haha Som jag dock börjar tvivla på om han finns... Jag började dejta en ny kille för ca en månad sedan tror jag, har inte riktigt koll. Jag har undvikit att skriva något om det, för det kändes som om det kanske kunde föra otur med sig eller nåt, haha. Men nu spelade det ju inte så stor roll för det sket sig ändå, inget ovanligt när det kommer till mig. Antingen är jag intresserad och då är inte de intresserade tillbaka och vise versa... Denna kille från Uddevalla (ja jag tänkte att jag får börja röra mig utanför stadsgränserna lite, haha) verkade verkligen toppen i början, ja jag tror att det braiga höll i sig typ en vecka sedan började det med obesvarade SMS och uteblivna lovade samtal och så vidare, ORKA liksom!! Pratade om det för en gångs skull, jag är ju så jäkla feg när det gäller att ta upp sådana där saker, men denna gången tog jag mig i kragen och tog upp det som jag funderade över. Kanske inte helt rakt på sak, men typ :). Vi beslutade iaf att vi ville fortsätta träffas, detta var i måndags... I tisdags sågs vi och hade det väldigt mysigt, ja enligt mig i alla fall. Onsdag och torsdag fina SMS och på fredagen blev jag dumpad, samma dag som begravningen, fin tajming :-S. Jag fattade ingenting och de vanliga ursäkterna som: jag har så mycket på jobbet för tillfället och vi träffades kanske vid fel tidpunkt... Dessa "ursäkter" har man aldrig hört förut. Säg ist att du inte är tillräckligt intresserad, jag är tillräckligt gammal och har varit med ett tag för att fatta att det är det, det betyder :). Men jag är inte så deppig för det här ändå, visst lite trist för jag hade kunnat tänka mig att träffas lite till för att lära känna, men det var bra att det tog slut såhär tidigt innan man hunnit fästa sig liksom. Det var trevligt så länge det varade helt enkelt... När det nu gått några dagar så känner jag väl att det kanske inte var helt rätt för mig heller, det var trevligt att ha någon liksom, någon som brydde sig, i alla fall ett litet litet tag... Närhet är jäkligt viktigt för mig och det var jag och är fortfarande ganska döfödd på... Men men life goes on som det så fint heter :-) Nu blir det att kramas med kudden så jag orkar upp i morgon. Vill ju vara pigg första dagen ihop med alla eleverna :) Uppdatering från resten av helgen kommer i nästa inlägg :) Sweet Dreams!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0