I'm hooked!

Klockan halv nio i morse kom Carro och lämnade av lilla Ronja, jag skulle vara hundvakt eftersom Carro jobbar. Lite småsliten efter nattens hostande (ja jag har hostat ett bra tag nu, speciellt på nätterna, borde kanske gå och kolla upp...) la jag mig med mitt goa täcke och Ronja i soffan och satte på nästa avsnitt av True Blood. Kollade på två avsnitt innan det var dags att ta en promenad med Ronja. Gick till mamma och tog en kaffe samtidigt som Ronja fick leka av sig lite med min lillasyster som tyckte att det var väldigt trevligt med en liten gyyylllig hund på besök. När jag gick ifrån mamma hade vädret blivit lite bättre och det kändes inte riktigt rätt att gå in och lägga sig i soffan igen, men jag kunde inte slita mig :-) Så det blev ytterligare några avsnitt innan det var dags att åka ner på stan, möta upp Carro och lämna tillbaka Ronja. Så man kan väl säga att jag blev hooked ganska så snabbt, haha. Väldigt mysigt att ha en liten hund här i alla fall, jag hoppas att det blir fler gånger, mys med sällskap liksom :-)

Just det har glömt att skriva att det var 0,9kg minus på vågen denna vecka!! Jippii!!

Nu bär det strax av till Göteborg, ska jobba på Way Out West i helgen. Ni som jag känner och som ska dit, hör gärna av er så kanske vi kan mötas upp och hänga lite!
:-)

Puss&Kram!

Dagens låt får bli Fix You med Coldplay som jag hörde av en slump på Spotify idag, det var ett tag sedan jag lyssnade på den, men den är grym! Lyssna och njut!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0