Lördag, söndag och måndag...

Lördag: Gick upp ganska tidigt för att hinna i väg och se första brännbollsmatchen mellan 1337 Elit och TTela. Det var full regnskyddsmundering som gällde eftersom regnet stod som spön i backen. Inte det mest optimala vädret för brännboll, men lite mysigt var det allt, att pälsa på sig så mycket :-) Stannade på Torsbovallen hela dagen, 1337 Elit vann två matcher av fyra, så det blev nästan guld ;-). Härligt med gemenskapen, god mat och sjukt goda muffins som en av tjejerna hade bakat, mer sånt! :-). På kvällen var det förfest hos Peppie, väldigt trevligt. Tror dock att jag intog lite för mkt dricka av alkoholhaltigt slag på förfesten eller så var det fisherman-shotten på Buttan som gjorde att jag blev så dålig som jag blev på natten och dagen efter. Magsjukan kom och hostan försvann kan vi väl säga, hehe ;-). Kul hade jag iaf, tror jag... ;-). Kan dock ha haft ganska mkt tunnelseende inne på Butlers... :-S. Söndag: Dödens dag kändes det som. Tog evigheter innan jag orkade förflytta mig från sängen till soffan och den vägen är inte speciellt lång :-). Låg sedan i soffan hela dagen och när jag kände att jag inte klarade mig utan mat längre ringde jag mamma som fick köra mig ner till stan. Det blev falafel med mos och strips från Grillhouse ( Amis), sjukt gott och väldigt välbehövligt :-) Sedan var det soffan resten av kvällen förutom en liten liten stund då jag orkade gå upp till Jätten och köpa frukostmat :-). Somnade väldigt gott i sängen sedan... Måndag: Första dagen ihop med eleverna på jobbet efter sommarlovet, sjukt mysigt att träffa alla eleverna igen! Bra att bli påminnd om varför man valde läraryrket ibland :-) Har verkligen varit en toppendag på jobbet och planeringen för dagen var grymt bra tycker jag! Tack Lisa och Helena för ett gött samarbete första dagen! Kvällen har bestått av lite planering av svenskan, promenad med kusin vitamin 1 och sedan mys med kusin vitamin 1&2. Man har mer tid än man tror på kvällarna efter jobbet. Mer häng och mys på vardagarna åt folket! Kommentar på gårdagens inlägg: Hade visst inte träffat killen i mer än 20 dagar när jag räknade efter idag, ja ibland känns det som man känt någon längre tid än vad man egentligen gjort... Ja ja en parantes bara så där, rätt ska ju va rätt liksom ;-) Nu dags att sova! Kärlek till alla er där ute!!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0