True Blood!

Började kolla på True Blood någon gång förra sommaren, men det blev bara ett par avsnitt då, tappade liksom sugen av någon anledning :-). Men efter att ha kollat på en annan as kass vampyrfilm härom vecka, blev jag peppad av att se något bra med vampyrer. Eller alla snackar ju om True Blood och att det är så bra och det jag sett var liksom helt ok. Så när jag var lite uttråkad häromdagen tog jag och beställde första boxen, och den damp ner i min brevlåda igår! Kollade på de två första avsnitten idag, kom faktiskt inte ihåg så mycket av dem, så det var som om att kolla på nytt. Två helt ok avsnitt, men jag hoppas att de blir något bättre och som sagt vad jag har hört av andra så förväntar jag mig en hel del av denna serie, haha.

Så är det några av er där ute som kollar på True Blood? Vad tycker ni, blir det bättre med tiden? ;-)

köss!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0