Way Out West!

En liten kort sammanfattning av helgen:

Det var väldigt kul att arbeta som artistvärd, hade hand om de artister som spelade på Linne scenen och dessa var bland annat The XX, Jonsi, The Radio Dept och  La Roux. Förutom artistvärderiet var jag även en sväng i serveringen (backstage - Linne) och täckte upp en sväng, kände mig väldigt sexig i mitt svarta förkläde, haha. En annan fördel att jobba som volontär, är att man träffar massa nya härliga människor som man annars inte skulle lära känna eller prata med. Man blir en del av festivalen på ett annat sätt helt enkelt. Förutom jobb tog jag ju även del av allt annat som festivalen hade att erbjuda, som god mat, dryck och underbar musik! Smakupplevelser för alla sinnen med andra ord! Den absolut bästa spelningen var med Jonsi, den kan sammanfattas med ett ord: MAGISK!! Sedan hamnade jag och Johanna på en efterfest vid Röda Sten där Oskar Linnros spelade och det var hur grymt som helst att få se honom live, så nära... :-) En bra helg i Göteborg helt enkelt!

Nu är det dags att sova för i morgon börjar allvaret igen...

Sweet Dreams!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0