9 dagar kvar...

Nu är det bara 9 dagar kvar innan jag och Carro åker till Hawaii och här ligger jag och är sjuk och uttråkad... Tur att sjukan kom nu och att man i allt det tråkiga kan tänka och längta till Hawaiis härliga stränder. För det är på stränderna (vi ska besöka några olika) som ni kommer att hitta mig. Jag ska ha ett långt skönt jullov i solstolsläge med en bra bok. Det där med bra bok får mig genast att tänka på att jag faktiskt måste införskaffa mig en eller ett par faktiskt. Jag kan inte fatta det, om 9 dagar är jag på Hawaii!! Ska bli fanastiskt jäkla underbart faktiskt! Ska bli kul och se om det har förändrats något sedan jag var där hösten 2007... Här kommer lite bilder från den resan:


Solnedgång vid North Shore - Lovely!


På vandring upp mot Waimea Falls


Provar snorkelutrustning... :-)


Som jag änvände när vi simmade med dessa fina delfiner :-)


Även där fanns det ödlor...


och en och annan jättesköldpadda :-)


 Ja jag antar att jag kommer att få uppleva en del av dessa saker igen. Vill gärna återse North Shore och sköldpaddorna var jäkligt häftiga faktiskt! :-)


Kommentarer
Postat av: Carro

för vi ska till Hawaiiiiiiiiiiiii! :D

2010-12-14 @ 23:30:22
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Carro

Då ska jag lyssna på den! :)Har inte hittat någon favorit än, men dom har kommit med ett nytt album nu 2010 o det är väldigt bra, lite likt 30 sec to mars, fast det finns inte på Spotify än...

2010-12-15 @ 08:55:21
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0