Another Day In Paradise?!

Tredje dagen med lite halvtaskigt väder idag, inte kul alls faktiskt. Men något kan man ju alltid hitta på ändå, så vi bestämde oss för att ta bussen till Downtown och kolla in China Town lite. Det var som China Town är lite överallt, men inte lika stort som i tillexempel New York. Men det var mysigt att strosa runt där lite... Hittade en ring som jag tyckte var väldigt fin och som skulle passa utmärkt till nyår. När jag frågade vad den kostade sa hon $48!! Jag höll på att skratta ihjäl mig, fick värsta chocken. Hade väntat mig ganska mycket billigare typ $2, haha. Hon skulle ju ge mig ett good price och så var vi i China Town liksom, då kan man inte tro att det är annat än billigt :-) Så det blev ingen ring... :-)

På vägen tillbaka hamnade vi på USA:s största utomhus shoppingcentrum, står i deras Apple Store just nu. Som Caroline uttryckte sig: - Apple Store is everywhere! :-)

Efter den långa vandringen igår bestämde vi oss för att unna oss lite skönhet, haha. Gick och fixade naglarna, både pedikyr och manikyr för min del. Gick även och tog oss en välförtjänt helkroppsmassage, hur skönt som helst! Sov hur gott som helst i natt vill jag lova. Känns i rumpan och vaderna idag att vi gick så långt igår vill jag lova, så en massage till hade ju inte varit helt fel ;-)

Nä, dags att dra vidare lite kanske... Victoria Secret står på tur... :-)

Take Care!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0