För jag har bara regn hos mig...

Jaha, idag kom första dagen med regn, hade ju hoppats att slippa detta regn för en gång skull men icke. Vi trotsade ändå vädret och gick ut för att käka frukost. Det blev en härlig amerikansk frukost på Denny's. Alldeles för mycket mat som vanligt. Sedan gick vi tillbaka till vårt underbara rum ;-) och roade oss med att spela MIG och läsa lite. Carro läser en mycket intressant bok verkar det som, mycket snusk blir det, hehe. Efter ett tag så blev det uppehåll och vi bestämde oss för att gå ut. Vi tänkte leta upp ett ställe för att fixa till våra naglar lite, men Carro gillade inte tanten på första stället så det blev inget just då, haha.

I stället blev det en sväng till Forever 21, kan vara en av de bästa affärerna ever. Jag älskar den butiken, det finns hur mycket fint som helst och till mycket bra priser :-). Det blev två väldigt fina klänningar, båda i nyansen röd fast två helt olika sorters klänningar. En är en riktig partyblåsa som jag tänkte ha på mig på nyårsafton. Den andra klänningen är mera skolavslutningsklänning. Men kommer nog att använda den någon gång här också. Det blev även en ny liten svart partyväska och ett grått pannband med en blomma :-). Tur att shopping finns när det regnar! ;-)

För er som tyckte att jag hade ett fattigt första inlägg om Hawaii här på bloggen, så kan ni gå in på Carros sida, hon skrev väldigt mycket mer detaljerat :-).

Nä nu skiner solen ute igen, kanske ska man gå och ta sig en fozen youghurt på YoughurtLand. Ett nytt favoritställe där man får ta sin yoghurt själv (som man gör när man tar mjukglass) och det finns hur många smaker och toppings som helst att välja mellan. Youghurthimlen skulle man kunna kalla det, hihi.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag alskar ocksa Forever 21!! Bra priser och bra klader!!

2010-12-30 @ 04:53:40

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0