Hjärnspöken

Alla männsikor har starka sidor och även några svaga, en del bra sidor och kanske någon dålig... En svag eller kanske dålig sida hos mig själv är att jag får hjärnspöken ibland. Dåliga tankar som jag inte riktigt kan rå för. Det har inte med någon annan att göra, utan har bara med mig själv att göra. Eller självklart att andra är inblandade, fast bara indirekt eftersom de själva inte vet om det... Jag är även den enda som mår dåligt av det och det är väl tur i och för sig... Även fast jag vet att det är på ett sätt och hur jag än vrider och vänder på det, så kan det bara vara på ett sätt. Men ändå så kan jag i vissa situationer inte tänka logiskt utan hjärnspökena tar över. I går var en sådan dag, då jag drabbades av dessa spöken. Det är sjukt jobbigt och jag blir i princip paralyserad, min kropp fungerar inte alls som den ska. Jag använder så mycket tankekraft att jag blir totalt slut. Så idag har jag inte varit människa överhuvudtaget, det börjar bli bättre nu, men jag har varit helt slut. Tröttheten har varit total om man säger så. Spökena är sedan ett tag borta, det är bara tröttheten som är kvar... Detta händer inte speciellt ofta som tur är, men skitjobbigt när det väl gör det. Ja det är en svag/dålig sida som jag måste jobba med, ska bara komma på ett bra sätt att göra det på :-) 

Skrämma iväg dem kanske...

Booo! haha


Kommentarer
Postat av: Carro

haha ghost busters :P

2010-12-19 @ 21:50:18
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0