Hur man kommenterar ett blogginlägg :-)

Det är väldigt många som läser min blogg, häromdagen hade jag 45st besökare vilket jag tror är rekord :-). Hur kul som helst att det är så många som läser det som lilla jag har skrivit :-). När man skriver så är det ju väldigt kul att få respons på det man har skrivit, alla tankar och frågor är välkomna! :-). Så kommentera gärna mera! Som det är nu så är det nästan aldrig någon som kommenterar det jag skriver, kan det kanske vara så att ni inte vet hur man ska göra? Den tanken slog nämligen både mig och Carro häromdagen, de som läser våra bloggar kanske inte vet hur man ska göra för att lägga in en kommentar till ett inlägg. För det kan ju omöjligt vara så att man aldrig tycker och tänker ingenting om det man läser, eller? Ok, för er som vill men inte vet hur man skriver en kommentar, här kommer en liten kort förklaring :-): Nedanför mina blogginlägg så finns det olika kategorier att klicka på, ni ska klicka på den där det står kommentarer (gul text). När ni klickat på den skrollar ni neråt tills ni ser en ruta där det står namn. Där skriver ni i ert namn eller det ni vill kalla er. Helst så ser jag ju att ni skriver något så jag vet vem det är :-). Vill man kan man fylla i email och hemsida om man känner för det, detta är inget måste. Sedan är det bara att skriva sin kommentar i den stora rutan. När man är klar klickar man på knappen där det står Do it på. Efter det kommer det upp en verifieringskod, bokstäver och ibland även siffror. Dessa skriver ni av och klickar sedan på knappen skicka. Ibland kan man behöva klicka två gånger på skicka för att det ska fungera. Det är lite segt ibland, så det kan ta lite tid innan kommentaren kommer upp. Lätt eller hur? Så vad väntar ni på, dags att kommentera! ;-) XOXO

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skickar en liten kommentar :)

Jag ar ofta in och laser din blogg. Kul att hora hur du har det! Gott Nytt Ar!! kram

2010-12-30 @ 04:55:48
Postat av: Jessi

En liten kommentar fungerar hur bra som helst! Kul att du läser min blogg, jag håller koll på dig på FB :-). Kul att se alla bilderna på Emmah, hon är verkligen helt underbar! Jag hoppas våra vägar möts igen... :-) Kram

2010-12-30 @ 08:55:43
Postat av: en annan Hanna (nästankusinen)

Detta måste du ju få kommentar på! ;)

Jag sitter på bussen hem från jobbet genom ett snöigt Norrköping och drömmer mig bort till Hawaii! :)

Ha det så bra!

Kram

2011-01-05 @ 15:59:10

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0