Packning pågår...

Det är alltid svårt att veta vad man ska packa med och hur mycket. Av erfarenhet vet jag att jag har packat för mycket. Kommer antagligen inte att använda allt det som jag har packat ner. Men bättre för mycket än för lite tänker jag ju då. Jag har ju över lag svårt att bestämma mig vad jag ska ha på mig varje dag, så jag vet ju att jag kommer att stå där och prova mig fram. Något som kändes bra att ha på sig här hemma när man provade, kommer att kännas mindre bra när jag väl ska ha på mig det :-). Sedan är det rätt skönt om man slipper köpa en massa kläder om man inte behöver. Lite vill man ju shoppa, men jag vill inte slösa så mycket som jag gjort andra år då jag åkt till USA. Inte på sommarkläder i alla fall, som man säkert inte kommer att använda så mycket mer sedan.

Skickade efter ett fint litet kit som jag tänkte ha i mitt handbagage. Var inte tillräckligt utrustad när jag åkte till Thailand tyckte jag, men nu så finns lite av allt möjligt bra med :-)

Såhär ser det kittet ut:


Innehåll: Uppblåsbar nackkudde (var nog det jag saknade mest när jag åkte till Thailand), fina rosa öronproppar, rosa tvålblad, ansiktsdukar och en ögonmask :-)

Allt detta förvarar man i en sådan här fin och fiffig liten påse :-)



Nä nu åter till packningen... :-)

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0