Tortyr! ;-)

Fick ett mail idag med ett kryptiskt meddelande... Det löd såhär:

Det händer saker här....jag vet ju att du inte har tålamod alla gånger men om jag uttrycker mig så här: Ibland så slår åskan ner där man önskar att den skall slå ner! Du får snart reda på vad jag menar med det =)

Man kan ju inte annat än att bli nyfiken då liksom, nyfiken så att man nästan spricker! Skickade ett svar som löd såhär:

Ja för nu blev jag ju inte alls nyfiken! Så kan du ju inte skriva fattar du väl, haha

Då fick jag som svar:

Jasså blev du nyfiken...du kommer få reda på det tids nog =)

Tids nog??!! Tids nog kan ju vara i princip närsomhelst och väldigt långt borta. Ren tortyr är det faktiskt, haha Nej så får man faktiskt inte skriva, har man sagt A får man säga B, det är min melodi ;-) Men det är väl bara att härda ut och vänta tills det är tids nog... :-)

Har tränat inför Lucia nästan hela dagen och haft julmarknad nu på kvällen så jag avslutar detta inlägg med dagens jullåt :-)



Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0