Artistvärd!

Jag har  under flera år arbetat som funktionär på olika festivaler runt om i landet. Jag har mestadels arbe tat inom säkerhet på olika sätt. Att få arbeta som artistvärd har alltid varit något som jag har velat göra, men har aldrig tilldelats den posten, förrän nu! I år ska jag arbeta som artistvärd på Way Out West, ska bli otroligt spännande faktiskt. Jag hoppas på många roliga arbetsuppgifter och många nya bekantskaper. Det finns alltid några personer som man fattar extra tycke för. Kul ska det bli i alla fall! Det kommer att bli ett bra avslut på sommarlovet! :-)

Här är ett av banden som jag hoppas att jag får se på festivalen -  The Radio Dept

 

Många av banden som spelar på årets festival är okända för mig, så om det är någon som har några tips på vilka band man bör se så skriv gärna en liten kommentar, tack!

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda Huhta

Kan rekommendera Jónsi, hade själv velat se honom.

Han har spelat i Sigur Ros, om du gillar dem??

2010-07-28 @ 23:32:37
Postat av: Jessi

Japp, Jónsi hade jag tänkt att se om jag får möjlighet, vet ju inte vilka tider som artisterna spelar riktigt ännu... :-)

2010-07-29 @ 13:43:27
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0