Sång och Dans!

För att spinna vidare på seglarveckan lite till, så tänkte jag ger en låt med en dans till som spelades väldigt väldigt många gånger under kvällen. En del av dansen dansades också. Eftersom jag tycker att det är väldigt roligt att dansa, var jag självklart tvungen att leta upp denna på youtube :-). Den spelades tydligen första gången på Eurovision song contest i Oslo i år. Bandet Madcon var även gäster på Sommarkrysset för ett tag sedan, så en del av er känner säkert igen den. Jag håller i alla fall på att träna på den, mitt mål är att kunna hela innan sommarlovet är slut :-) Träna på den ni med så ses vi på dansgolvet i slutet av augusti och kör järnet, haha.

Här är låten i helhet...

 

 

Här är en instruktion hur man kan lära sig dansen...

 

 

Så vad tycker ni? Skriv kommentarer! Ni är många som läser min blogg, men ni är dåliga på att kommentera :-)

 

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: A.L

Kölhalning?

2010-07-27 @ 00:40:38

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0