Onsdag!

Idag är det 3:e dagen på "fat camp" och jag är förvånad över att det har gått så bra. Jag känner av att jag har dragit ner på kolhydraterna, jag blir liksom segare och orkar inte träna så hårt. Ett promenadpass räcker för att man ska känna sig helt slut typ. Visst kan det bero på att man inte tränat på ett tag och att konditionen inte sitter där den ska, men visst känner man av ett minskat kolhydrat intag. Ska man träna hårdare får man nog ta och stoppa i sig lite ändå, man vill ju inte bli helt knäpp i huvudet liksom.

Det har inte varit så bra väder idag, så jag har mest legat i soffan och läst min bok, eller kollat på tv. Väldigt skönt faktiskt. Nu på kvällen har jag varit och hälsat på Malin i Tanum, lika trevligt och mysigt som vanligt. Nu är det snart sängen som gäller, längtar till min bok :-) I morgon blir det Smögen och hälsa på Johanna och några vänner till henne, det ska bli kul!

Dagens träning:

Morgonpromenad 45 minuter

Core 25 minuter

Dagens låt:

Do you remember...?


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0