Sol, värme och tjuvdopp ;-)

Idag har västkusten visat sig från sin bästaste sida, i alla fall här i Fjällbacka, eller Skeppstad om jag ska vara exakt ;-). Har legat på altanen hela dagen och solat och läst. Är inne på min 4:e bok för i sommar!! Just nu läser jag "Borta Bäst" av Sara Kadefors, en mycket intressant bok som gör att man blir väldigt nyfiken :-) Vi har ju ingen direkt badplats här, utan antingen åker man ut med båten till någon ö, eller så tar man kanske bilen till Hamburgö eller Fjällbacka camping. Eftersom mamma & Ola är i Västervik och har båten med sig kunde jag ju inte ta den, kan ju inte köra heller så...:-) Och jag orkade inte ta bilen och åka iväg någonstans heller, då det blev att ta ett tjuvdopp i grannens pool! hihi Väldigt busigt och jag kände mig typ som värsta brottslingen, haha. Men de var ute med sin båt så jag var egentligen inte så nervös att de skulle komma på mig, utan mer om någon av de andra grannarna skulle se och typ skvallra. Men jag var snabbt i och ännu snabbare ur tror jag. Det jag inte hade tänkt på innan var ju att det blev fotavtryck i vatten efter mig?? Ghaaa tänkte jag lite snabbt, som tur var så var det ju soligt och varmt så de torkade ju ganska snabbt, var ju tvungen att gå tillbaka efter en stund och kolla läget ;-) Otroligt skönt var det i alla fall, jag önskar att vi också hade en pool på tomten... Ja det är väl typ det som jag har roat mig med idag, sol, ett tjuvdopp i poolen och läsning. Väldigt avkopplande!
Träning idag:

Idag blev det bara en morgonpromenad på 45 minuter...

Här kommer ytterligare en låt från USA-tiden... Vacker är den... Lika vacker som du...

Lite samma känsla som igår...


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har bestämt mig för att börja när min långledighet är slut. Då är det ny månad och det e ju inge kul att behöva tänka på mat o så den lilla stund jag e ledig. Då ska jag bara unna mig :) Men jag kan verkligen behöva ditt pepp oxå! Vi får sätta oss ner o gör upp en plan inför hösten med mat o träning. Sen även för vår resa. Men det får bli nästa vecka när jag blir ledig!

2010-07-27 @ 23:06:52
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Jessi

Nej det är kanske så att man inte vill tänka på mat när man är ledig, jag förstår dig helt. Men jag har redan börjat och vill verkligen försöka hålla mig borta från allt osunt 6 dagar av 7, så du får hjälpa mig med det :-). Japp japp här ska det smidas planer inför både det ena och det andra, hihi

2010-07-27 @ 23:13:11
URL: http://frokenjessii.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0