1:a dagen...

I dag var första riktiga dagen på sommarlovet. Jag hade egentligen planerat att starta dagen med en morgonpromenad med Carro, men jag kände att jag bara ville chilla och ta en lugn morgon i sängen, så det gjorde jag :-) Hade planerat in en lunch med Caroline i Sjuntorp klockan 12 så då var jag på plats, nästan helt i tid, haha. Det serverades supergod pastasallad och kladdkaka och glass till efterrätt! Mat, lite lek med lilla söta Wille och en massa tjejsnack med Caroline var en bra första aktivitet på sommarlovets första dag. När jag kom hem kunde jag inte hålla mig ifrån min bok som jag började på igår, väldigt bra måste jag säga. Har legat och läst den hela eftermiddagen/kvällen och har även haft på fotbollen i bakgrunden, mycket spännande matcher idag. Kul att både England, USA och Tyskland gick vidare, hade dock tipsat att England skulle vinna gruppen, de gjorde de dock inte, vilket blir väldigt dumt nu när England och Tyskland får mötas redan i åttondelsfinalen. Där sket sig mitt VM-tips på jobbet rätt ordentligt tyvärr... :-( Ska dock bli väldigt spännande att se den matchen.

 

Bra låt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi får försöka vara lite mer aktiva med kameran även när vi inte dricker alkohol då. Sommaren är ju ett bra tillfälle =)

Gjorde inte så mycket att vi inte gick imorse, jag va sjukt trött. Fast hade du messat tidigare hade jag sovit nån timme till...

Jo det där med ärligheten kommer ju först från det du sa, att jag kanske e lite väl ärlig ibland. Så jag började fundera på om det är så.. Sen så blev jag ju vän med Martin igår o efter det såg jag på Analytics att ngn ny läsare från vbg varit inne på min blogg o läst i en halvtimme, så jag antog att det va han. Så då blev jag lite nojig över min ärlighet, att jag skrivit mer än jag borde i söndagens inlägg. =) Men som jag skrev oxå, om en person inte kan ta att jag är ärlig så e det ju ändå inget att ha! Inga spel o konstigheter va det ju =)

2010-06-23 @ 23:35:26
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Jessi

Ja jag har varit alldeles för dålig med att ta bilder med min kamera på senaste tiden. Men du är så bra på att ha med din så jag tänker inte på den lika ofta :-) Men ska börja göra det nu. Ärlighet är bra så länge det inte sårar någon för mkt, ärlighet varar ju alltid längst som sagt. Det var ju det där med analytics, hur vet jag om det som du la in på min blogg funkar eller ej? :-)

2010-06-24 @ 11:06:38

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0