Bra lördag!

Började gårdagen med en härlig morgonpromenad i det underbara vädret. Eftersom jag brukar gå något tidigare på vardagarna så tog jag på mig kläder som jag brukar ha då. Det brukar ju vara lite småkyligt sådär kl 6 på morgonen, men inte igår eftersom klockan typ var 10. Fick plocka av mig både jacka och överdragströja och bara gå i linne. Det var sjukt varmt helt enkelt. Efter en välbehövlig frukost åkte jag ut till Överby, egentligen för att köpa blommor till min balkong och lämna tillbaka en topp på Vero. Men istället blev det shopping av både det ena och andra plagget. Hittade bland annat ett par sjukt snygga jeans shorts, boyfriend style från Only som jag bara var tvungen att köpa! :-) Sedan hittade jag även ett par snygga shorts med hög midja på Gina, även de hamnade i min ägo. De shortsen, ett vitt linne och mina vita converse var gårdags kvällens outfit :-). Några blommor hanns det inte med eftersom jag vid tre tiden skulle åka och hämta Carro för att åka till Vänersborg och titta på beachvolleyboll turneringen. Det var jäklig najs att sitta där i solen, softa lite och kolla på de som spelade. Vid 6 tiden begav vi oss hemåt igen för att göra i ordning oss för kvällen. Vi hade planer på att åka tillbaka till Vänersborg och gå ut där eftersom det var Corona fest, men vi pallade inte så vi blev kvar i stan. Förfestade lite hemma hos Carro innan vi gick till Butlers. Hade en sjukt kul kväll ute, det känns som om jag skrattade typ heeela tiden, härligt! Här är några bilder från igår, det är min kära vän Carro som tagit dem :-)
Härligt i solen i Vbg!


Puss darling!


Fantastiskt rolig bild, haha!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0