Drömmar...

Är väldigt goda småkakor, men det var inte det jag hade tänkt att skriva om nu, utan drömmar som man drömmer när man sover. Jag vet ju att man drömmer något varje natt, ibland sköna drömmar och ibland mindre sköna som till exempel mardrömmar. Jag brukar drömma väldigt mycket och om massa olika saker, rensar hjärnan liksom. Jag brukar för det mesta också komma ihåg vad det är jag drömmer, men inte den senaste tiden. Jag vet att jag har drömt, för det känner jag liksom när jag vaknat, men drömmarna är som bortblåsta. Mycket märkligt tycker jag, är det någon som kan ha en aning om varför det är så? I och för sig är det ju bra om drömmarna fyller sin funktion att rensa hjärnan och bearbeta allt den varit med om under dagen och att jag sedan inte behöver ta del av det mer, eller hur man ska säga. Men ibland är det ju lite roligt att komma ihåg vad det är man drömmer... Ja ja, det var bara lite vanliga tisdagsfunderingar :-) Ha en bra dag alla!
Kram
Drömängel

ps. nu var jag ju tvungen att gå in och läsa på lite om drömmar på nätet och där fick jag ju svaret :-) ds.

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0