Finbesök från Skåneland!

Idag är det fredag och en dag närmare skolavslutningen, bara det är ju toppen liksom! Men som grädde på moset kommer min fina vän Maria från Skåne och hälsar på! Senast vi sågs låg det massor av snö på marken och det var ett annat år än vad det är nu. Närmare bestämt i december 2009. Alldeles för längesedan om ni frågar mig, men bättre sent än aldrig som man brukar säga :-) Hon borde vara här vilken stund som helst nu, det är ju en del vägarbeten från Göteborg så det kan gå lite segt, men när jag pratade med henne för en stund sedan verkade det gå bra. Maria har aldrig varit i Trollhättan så jag hoppas på uppehåll i morgon så jag kan visa henne Trollhättans stolthet, slussarna! :-) I värsta fall får det väl blir regnkläder på, men det hade ju varit soft med sol och värme. I kväll blir det först middag på Butler's och sedan får vi se vad som händer. Kan tänka mig att det blir en rätt lugn kväll eftersom det är fredag, vi har båda jobbat och hon har kört dryga 40 mil. Men man vet aldrig... :-)
Här är en liten galen bild  på mig och Mia 2008 :-)

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0