Fixar och donar...

I morgon bär det av till Alghero, känns helt overkligt faktiskt, men kul ska det bli! Är just nu hemma hos mamma och tvättar lite och har skrivit ut våra boarding pass. Väntar just nu på att maskinen ska bli klar så jag kan åka iväg och fixa med lite andra saker, växla pengar och köpa lite nödvändigheter för resan. Har precis kollat igenom vad man får ha och inte får ha med sig i handbagaget och hur stort handbagaget får vara. Måste hem och mäta hur stor den väskan jag hade tänkt att ha är. Vi reser ju bara med handbagage, det blir billigare så :-) Får se om jag lyckas packa en väska med endast 10kg, men det borde funka eftersom vi inte ska vara borta så många dagar. Ska även hämta ut två paket på Jätten, ett med kläder, som jag inte kommer ihåg vad det är jag har beställt :-S och en parfym som jag skickade efter, Burberry Summer 2010, luktar ljuvligt! :-) Nä om man ska dona klart här så att man kommer iväg! Just det vi i Trollhättan använder ordet dona för att fixa, göra i ordning typ. Är det ett ord som man även använder i övriga landet? :-)

Här är en låt som jag hörde i bilen på vägen hem från kusten igår, jag har ett svagt minne av att jag har hört den innan, men den kändes lite ny... Jag gillar den i alla fall, får se vad ni tycker... :-)


Peace!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaa, man säger dona i skåne också ;)Ha nu en underbar semester så ses vi snart. Puss o kram

2010-06-28 @ 14:55:44
Postat av: alexandra haag

Vi var i Alghero 2006, lugnt ställe med underbar tiramisuglass:-). Hyra bil är att rekommendera, underbara kringelvägar m stup ner mot härligt vatten. Väldigt grönt o fint.

Trevlig resa!

kram

2010-06-28 @ 19:24:20

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0