Fröken Fredag!

Då var det fredag igen och denna fredagen kunde inte ha kommit mer lägligt. Det har varit sjukt mycket på jobbet den senaste tiden och en hel del efter jobbet också. Jag är helt slutkörd så jag behöver en helg nu för att vila upp mig lite. Fast så mycket vila kommer det ju inte bli det vet jag juh, det händer så mycket roligt nu och det är ju tråkigt att avstå bara för att vila liksom. Men jag skulle verkligen behöva sova, helst heeeela helgen, haha. Men även fast det varit mycket på jobbet så har det varit roliga saker. I onsdags hade vi premiär för vår Astrid Lindgren musikal och det blev sååå lyckat! Eleverna var verkligen fantastiska! Igår var vi i Slottsskogen på skolresa och hade ett underbart väder och kunde bara chilla (som en elev sa :-) och ha det gött. Nu ska jag göra mig i ordning för att dra till jobbet och jag längtar tills klockan är tre och jag kan gå hem och ta helg :-)
Fredag är helt klart den bästa dagen på veckan! LOVE IT!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0