Hemma igen!

Jag var lite i valet och kvalet idag om jag skulle åka hem från kusten idag eller i morgon. Men efter fotbollen så bestämde jag mig att det var bäst att åka hem eftersom jag har lite att fixa med innan jag åker iväg till Sardinien på tisdag :-)

Idag har varit en riktig slappar dag eftersom vädret har varit lite si och så. Det var inget sol och absolut inget badväder i alla fall. Vi låg kvar i sängen lite längre idag och jag fick läst ut min bok. Det var så himla bra så jag kan varmt rekommendera den till er tjejer. Tror nämligen att det är en bok mer för tjejer, men om ni killar är sugna ska ni självklart läsa den. För er som har glömt vad den heter så heter den: Den jag ville ha och ni kan läsa om den här. Efter att jag läst ut boken kurrade det lite i våra magar så då gick vi upp och käkade frukost. Det var kanske mer brunch/lunch eller något i den stilen :-) Tog senare en sväng in till Lysekil centrum och gick och strosade längs vattnet och tittade på fina båtar. Vi passade även på att köpa lite godis inför fotbollsmatchen. Och vilken match det blev mellan England och Tyskland. Jag höll ju såklart på Tyskland, men det kändes liksom inte riktigt bra i magen när målet för England dömdes bort, det var ju ett självklart mål liksom. Men Tyskland spelade sjukt bra fotboll resten av matchen och de gjorde ju faktiskt några mål till och visade att de var liiite bättre :-)

Nu är jag hemma igen och ska som jag skrev i början fixa inför min resa till Alghero - Sardinien på tisdag. Det är jag och Johanna som ska åka en långweekend (tis-lör), ska bli skönt med lite miljöombyte. Jag hoppas att jag har möjlighet att blogga därifrån, om inte så får jag skriva om allt när jag kommer hem igen. Men i morgon ska jag alltså tvätta lite, packa, skriva ut biljetten och växla lite pengar.
Nu ska jag lägga mig och ge mig på min andra bok för i sommar :-)

Puss och Kram

Här är en bild från Alghero, ser ju inte helt fel ut :-)


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0