Hur lyckas de?

Jag har egentligen en massa som jag kan skriva om, men jag känner mig seg och inte alls på humör egentligen. Men nu var det alldeles för många dagar sedan jag skrev något inlägg, så nu tänkte jag att nu måste jag få tummen ur...
Jag fascineras av alla som uppdaterar sin blogg flera gånger om dagen, hur hinner de med det liksom?! Antingen så kan de inte ha något annat liv än att sitta just vid datorn och uppdatera allt ifrån vad de ätit till frukost till dagens outfit. Eller så har de ett jobb där de inte har så mycket att göra och kan därför fördriva sin tid vid datorn och på samma gång då få betalt för att blogga (?) Några bloggare är ju rätt unga så jag antar att om man går i skolan så kanske man har lite mer tid till fritid, men ändå, lyckas att uppdatera så många gånger är för mig obegripligt. Sedan så har ju iof dessa bloggar inte speciellt mycket läsvärt innehåll eller inte så rikt innehåll i alla fall. Men trots detta så har de sjukt många besökare och väldigt många som kommenterar, hur lyckas de liksom? Ja en liten fundering som jag haft ett och som jag gärna skulle vilja få svar på, om det är någon som har ett svar?

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0