IKEA + mys!

Det är trevligt att åka till IKEA, man äter något direkt när man kommer dit och man åker alltid därifrån med saker som man inte hade tänkt att köpa :-). När vi kom fram till IKEA igår var vi hungriga, det är jag typ alltid direkt när jag kommer dit. Det är nog något psykologiskt tror jag :-). Vi tog oss en fin liten köttbullemeny, endast 16 riksdaler kostade den, galet billigt liksom! Sedan tog vi den sedvanliga rundan på övervåningen, men hittade väl inget där direkt. Skulle egentligen behöva ett nytt soffbord, men jag hittade inget som föll mig i smaken. Efter rundan på övervåningen var det dags för bottenvåningen. Mitt mission för dagen var att hitta schysta grejer att inreda min balkong med. Tanken är att det ska vara Hawaii-tema där ute, men det var inte det lättaste att hitta något som passade in. Jag var ute efter ett snyggt balkongskydd, men de hade ingenting. Det enda jag hittade var ett parasoll som passade ok, behöver fixa med det lite för att bli helt nöjd. Sedan hittade jag en massa andra bra saker, en ny vardagsrumsmatta tillexempel :-) Efter några timmar på IKEA tog vi bilen in till city och satte oss på en mysig uteservering i det underbara vädret! Det är något speciellt med Göteborg och dess uteserveringar, jag älskar att sitta där! Vägen hem var mindre rolig, orutinerade som vi är åkte vi såklart ifrån Gbg vid helt fel tidpunkt på dagen, så vi blev sittandes i bilkö i typ 1,5, inte kul alls. Men trots bilköerna så var det en väldigt mysig och lyckad ledig dag! Tack söta Carro för att du gjorde mig sällskap!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack för att jag fick följa med! Bara mitt nöje. Kändes lite vardagslyxigt att åka ner till Gbg en måndag. Puss

2010-06-01 @ 21:12:39
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0