Kramar!

Nu i kväll har vi (jag, Carro, Linnea och Linneas pojkvän) suttit på Strandgatan och chillat. Det var soft, men efter ett tag blev det ganska kallt faktiskt. Men medan jag satt där och spanade ut över stället så tänkte jag att nu är det dags att skaffa sig en snäll kille! Jag vill ha en snäll och trevlig kille att kramas med, ingen mer bad boy för min del känner jag spontant. Vad ska det vara bra för liksom?! Nä jag är trött på att alltid vara osäker på vad personen vill i fråga och ha någon som tror att den kan behandla en hur som helst och sedan ska ändå allt vara som vanligt. Nej en snäll kille är nog inte så dumt, en som alltid finns där när man behöver honom. Som i kväll när jag cyklade hem från Strandgatan, lite småfrusen och kramsugen. Då hade det ju varit toppen om man hade haft någon bra som man kunde ringt och sagt, nu kommer jag och kramas lite :-).
Mer kramar åt folket!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0