Räknar ner timmarna...

I torsdags hade vi skolavslutning, en alldeles perfekt sådan. Perfekta små söta elever, som sjöng fina sommarsånger med sina vackra röster och två rektorer som höll ett alldeles perfekt tal som var lagom "alfabetslångt" :-). En fröken Jessi som tog mod till sig och gick upp på scen och delade ut pris i Kängurutävlingen till de som presterat bäst i den. Jag är riktigt stolt över mig själv, hatar att stå framför vuxna människor och prata, för barn och elever är det inga problem, men när det är för vuxna är det som om det blir uppror inuti. Men det är inget som syns på utsidan och det är ju tur. Har alltid haft problem med det, så det är bra för min egen utveckling att utmana mig själv. Med skolavslutningen kommer det också presenter och blommor från eleverna, så även i år :-) En bukett blommor med en fin liten lapp var en av gåvorna jag fick. Här är lappen, hur söt är den inte liksom?! Det är så man blir varm i hela hjärtat :-)

Skriven av en kille i år 3 i  min klass...


Nu är det bara några timmar kvar innan det är dags för mig att gå på sommarlov, jag längtar!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0