Snart så...

Är det dags att åka iväg, ska bli såå skönt med miljöombyte! Har nästan fixat klart med allt, har inte hunnit med att växla pengar men det hinner jag göra innan jag åker mot Göteborg i morgon. Planet går nämligen inte förrän 15.25. Ska hämta upp Jojjo i Kungälv vid två tiden så jag får väl åka härifrån Trollis vid ett snåret kan jag tänka mig.

Tack Alexandra för tipset med att hyra bil! Ska prata med Jojjo och se vad hon säger. Kan ju vara lite spännande att ta en tur runt med bil och se sig lite om :-) Har du några fler tips än glass och bil så får du gärna tipsa mer :-) Någon annan som varit i Alghero och vill dela med sig av sina erfarenheter är också välkomna med tips!

Mia jag lovar att jag ska ha en bra semester och jag ser fram emot våra dagar i v.27 och kanske några i v.28 också?

Har kollat på fotboll i i kväll igen, denna gången med min kära mor :-) Härligt att Brasilien vann! Då har jag i alla fall med ett lag till från min lista med till kvartsfinalerna :-) Fan jag är nog lite förtjust i fotboll ändå, vem hade gissat på det liksom :-) Det kanske är en fotbollsspelare man ska ha... Gärna någon från ett bra lag då, så att man slipper skämmas ;-)

Kram!


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0