Sommarens lista, man får kopiera om man vill, det gjorde jag :-)

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Måste ju säga Västkusten eller Bästkusten som vi så gärna säger. Stugan i Fjällbacka är lovely!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Gärna i en båt på väg ut till någon fin ö, ihop med underbara vänner och en god packad picknick-korg


3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Grillspett med en massa goa grejer :-)


4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Kommer hänga en hel del i vår stuga i Fjällbacka, det kommer att bli en tur ner till Skåne för att hälsa på vänner, kanske en tripp till stugan på Gränsö/Västervik, jag och Carro har pratat om att åka till Gotland så det hoppas jag att det blir och kanske en spontanresa utomlands? 

5. Dina bästa sommarfärger?
- Hm... Jag gillar så många färger, men de som är lite mer naturfärger gillar jag. De blir snygga till brännan :-)

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Jordgubbar och vaniljglass!


7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Ett ridläger som jag och min vän Emma åkte till i Jönköping. Det var så fantastiskt att vi åkte dit två gånger på en sommar. Man kände sig så fri på något sätt och man bara var. Jag kan sakna den känslan...

8. Havet, sjön eller poolen?
- Havet är helt klart det bästa! 

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
3 kulor i bägare, men smakerna varierar ofta, jag gillar att variera mig. 

10. Vart går din drömsemester?
- Just nu drömmer jag om Hawaii i december, men California kommer alltid att vara min dröm!

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Nu ska det funka! klickade på den o kom till din blogg så då borde det gå för andra oxå :)



Jo men Oskar e ju den bästa, men det e ju ingen plåga, den tröttnar man ju inte på.

2010-06-14 @ 17:36:36
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0