Sommarlov!!

Så då var äntligen sommarlovet här, känns väldigt konstigt att man ska vara borta från jobbet i ca 8 veckor och bara ha semester liksom. Nu är ju då frågan vad man ska hitta på fram till midsommar då för en gångs skull har en riktig plan :-) Jag vet ju att om jag inte planerar in något dessa dagar fram till fredag, kommer jag att bli gött rastlös och tycka att man slösar bort tiden. Så sitter du där hemma och känner att du vill ha ett litet besök av fröken Jessi, så hör gärna av dig! :-) På midsommarafton blir det VÄSTKUSTEN såklart, närmare bestämt så blir det fest i Lysekil i min kära Carros stuga. Det kommer att vara en himla salig blandning av människor i olika åldrar, vilket jag tror kommer att bli helt perfect! Men tills dess måste jag alltså sysselsätta mig på något vis och är det såhär fint väder som det är idag vill man ju absolut inte sitta inomhus. Med det sagt tänkte jag faktiskt gå ut på min fina balkong, lägga mig i solen och ta fram årets första sommarbok - "Den jag ville ha" av Sheila O' Flanagan. Återkommer med en recension när jag har läst ut den :-) Tror att jag ska ta med mig en glass ut också, glass = sommar!
Kärlek!

Drömmer om ett underbart sommarlov...


Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0