The weekend

Maria var på besök i helgen, det var mycket trevligt! Hade ju tänkt att jag skulle visa henne Trollhättans finare delar, men på grund av det fruktansvärt trista vädret hoppade vi faktiskt över det. Det får bli nästa gång hon kommer, om hon nu vågar det vill säga, haha. Hon blev "rädd" för människorna på Butler's och undrade hur jag kunde hänga där. Hon tyckte att jag inte alls hörde hemma där av en rad anledningar, så vi bestämde att jag skulle komma ner till Skåne och gå ut istället :-) Men i alla fall så blev det lite shopping på lördagen, eller inte så lite, jag hade egentligen inte tänkt handla något, men jag hittade en massa fint. Bland annat ett par bruna sandaler som jag letat länge efter, jippiiii! Sedan blev det att förbereda lite för festen här hemma och den blev väldigt lyckad trots att vi inte kunde sitta på min balkong. Ja så blev det som sagt Buttan efteråt för nästan hela gänget, Gunilla valde att gå till Lipz istället, vet inte vilka av oss som gjorde bäst val :-) Jag tror att vi gjorde det faktiskt... hihi Söndagen var seg eftersom jag inte somnade förrän halv 5 på lördagen, det var någon som ringde och pratade en massa... Maria åkte härifrån vid ett tiden, det var tråkigt att hon åkte, jag önskar att vi bodde närmare varandra. Sedan är det väldigt mysigt att ha någon som sover över, jag önskar att jag hade det jämt :-)

Mina fötter i fina nya sandaler!




Helgens underbaraste låt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det e ju därför vi ska hitta en lägenhet ihop! Då kan vi ha sleepovers all the time :-)

2010-06-15 @ 09:39:15
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Mia

Taack vännen för en härlig helg. Vi skulle allt bott närmre varann.. Rädd vet jag inte men herreguuuud, måste visa dig annat ;)

puss fina du

2010-06-15 @ 11:13:34

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0