Drömmer om Frankrike...

Jag, Carro och Gunilla ska ut och resa i sommar. Från början var det tänkt att vi skulle åka till Kalifornien och bila runt där, men efter en hel del räknande så kom vi fram till att det blev alldeles för dyrt just nu eftersom vi inte hunnit spara så mycket. Att vi skulle ut och resa ihop kom vi ju på ganska sent eftersom vi lärt känna varandra ganska nyligen. Sedan pratade vi om båtluff i Grekland och bilande i Europa och avverka länder som Italien, Frankrike och Spanien. Men efter noga övervägande fram och tillbaka kom vi alla fram till att det vi vill ha ut av semestern är sol, bad och chill. Så att bila denna sommar kändes inte riktigt aktuellt. Hos mig har drömmen om Frankrike sakta vuxit fram, jag har inte varit så sugen på Frankrike förut, men nu skulle jag typ kunna göra vad som helst för att åka dit. Och nu har vi väl till 99% bestämt oss för att åka dit och vi har hittat en perfekt liten studio i Cannes med bara 150 meter till havet! Det som är bra med att bo i Cannes är att det är ganska nära till andra trevliga utflyktsmål :-) På onsdag vet vi mer för då ska vi träffas alla tre och planera ännu en gång, haha.
Puss!

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0