Fint väder!

Både igår och idag har det varit riktig sommarvärme, helt underbart! Igår tog jag dock inte vara lika mycket på det fina vädret som jag gjorde idag.
6-9 M8-are hade idag ordnat en BBQ på skolgården med fin live underhållning till. Vi käkade goda burgare och lyssnade på soft musik i solskenet. Efter jobbet åkte jag hem och tog med en powernap, har sovit så sjukt dåligt de senaste nätterna så jag har varit så trött på dagarna. Jag undrar varför det är så ibland. För mycket som snurrrrrar i hjärnan som vanligt I guess. Efter en lilla tuppluren tog jag cykeln ner till Strandgatan och mötte upp Carro och lilla Ronja. Vi tog en god fika och softade i solstolarna vid kanalen, sweet! Mer sådana dagar säger jag!
SOLSKEN!

Kommentarer
Postat av: Carro

Hela sommaren skulle kunna vara så om du vill =)vi kan lägga våra semesterpengar på mjukglass på strandis! Enligt norska experter ska det iaf bli en kanonsommar, så vi kör på det tycker jag! pussss

2010-05-20 @ 22:49:04
URL: http://clorines.blogg.se/

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0