God morgon Trollhättan!!

Idag är det måndag och jag har tagit ledigt, hur skönt som helst! Helgen blir ju liksom lite extra lång. Det är underbart väder ute och jag har precis kommit hem från en skön morgonpromenad, jag har faktiskt hunnit slänga i mig lite frukost också :-)

Igår var det morsdag och Ola fixade bort på A&O så att vi kunde fira mamma där, ett mycket bra initiativ av honom tycker jag :-) Väldigt god mat och mysigt att bara umgås syskonen (Jag, Joachim och Emma) och mamma och Ola. Och som jag skrev i ett tidigare inlägg, det är bra trevligt med lite vardagslyx!
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag hämta upp Carro, det blir en sväng till IKEA idag för att shoppa lite grejer till min balkong bland annat. Jag hoppas att det finns mycket fint! :-)
Ha en skön måndag alla!
Här är en bild på lilla mamma och Ola i soffan på A&O

Kommentarer

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0