Kärleken den kärleken...

Jag skickade ett litet rött paket med mycket värdefullt innehåll till någon jag tycker om väldigt mycket. Det är värdefullt för mig i alla fall, eftersom det innehöll alla minna innersta känslor både i skrift och musik. Paketet kom fram idag och personen som fick brevet, ringde upp mig direkt efter att han läst brevet. Det kändes väldigt bra att han ringde upp mig och det var ett väldigt bra samtal. Jag fick svar på en del av de frågor som jag länge undrat över och jag fick en "ursäkt" som jag inte alls var beredd på, STORT! Jag är kär i den här personen, tyvärr är han inte kär tillbaka och det kommer aldrig mer att bli vi. Men jag har fått säga det jag känner och jag har fått en del svar tillbaka så nu kan jag bara gå vidare och framåt från detta! Jag känner lite sorg i hjärtat, men jag känner också lättnad på något vis...
Du kommer alltid att vara speciell för mig!

Kommentarer
Postat av: Carro

söta älskade vän, bli kär i mig istället. jag har kärlek så det räcker och blir över. finns här. puss

2010-05-26 @ 23:06:39
URL: http://clorines.blogg.se/
Postat av: Fröken Jessi

:-) Ja jag får väl ta och bli det kanske :-) Men snart är din kärlek säkert någon annan stans ;-)

2010-05-29 @ 02:25:01

Say something!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0